Saturday, September 20, 2008

JKM bersama JKKK dan Masyarakat Telok Bahang.

Cuaca cerah tapi air masih bertakong walaupun sudah 2 atau 3 hari selepas hujan lebat yang mengakibatkan banjir kilat di setengah kawasan telok Bahang pada 6-september 2008.
Inilah akibatnya apabila parit tidak ada disetengah tempat yang pastinya akan membawa banjir kilat.
Ini bukan baru, dah lama dah............................tolong buatlah sesuatu.
Hari Jabatan Kebajikan Masyarakat meninjau dan mengambil tahu kesusahan penduduk apabila banjir kilat melanda kampung mereka.Ok kita isi borang dulu..........
JKM turun padang sesuatu yang cukup baik , sekurang-kurangnya mereka juga prihatin atas kesusahan penduduk,mereka mencatit masalah penduduk yang menjadi mangsa banjir. JKM diketuai oleh Puan wan Rosnah dan dua kakitangannya dari JKM daerah Balik Pulau dan beliau juga dibawa keliling kampung oleh Ketua JKKK Telok Bahang En.Amin Noordin dan ahli-ahli ajk jkkk.
Tempat disediakan oleh En. Arunasalam iaitu ketua kaum India PKR bertempat di markas PKR Telok Bahang dan terima kasih kepada En. Ah Kiang kerana sudi mengambil gambar untuk dijadikan kenangan bersama JKM Balik Pulau.
Kita tunggu dan lihat apa perkembangan dari pihak kerajaan pusat dan kita juga berterima kasih kepada kerajaan pusat kerana sudi menghantar pihak JKM.

2 comments:

johan adam said...

tahniah jkkk baru teluk bahang!
1 perubahan dan usaha yang membanggakan!
keep up all these good works..


'amar ma'ruf nahi mungkar'

>>>>>>>> akarcommunity.blogspot.com

Unknown said...

apa ntah nak cakap,,,,
tapi stail la bro.....
mmg stailow gila.kahhhhh1000X